Emily Dahl frontar Jumperfabrikens vårkampanj

Supervackra DV-bloggaren och frilansfotografen Emily Dahl frontar vårens kampanj för det svenska märket Jumperfabriken. Den vackra kampanjen visar upp en rad spännande plagg, så som 1950-talstoppar, koftor för alla tillfällen, A-linjeformade 1960-talsklänningar och mängder av pasteller. Jumperfabriken – som startades 2007 – är framförallt kända för
sina klassiska, stickade plagg, som tar avstamp i 1950- och 1960-talets silhuett och kvalitetstänk. De retroinspirerade plaggen, som är mäkta trendiga denna säsong, är tänkta att passa såväl tivolibesök som svampplockningen. 

Se fler bilder från Jumperfabrikens vårkampanj genom att klicka på bilderna nedan ...

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

Gör som över 165 000 kvinnor - läs Damernas Värld! Se erbjudande!