Jeans för alla hos JC

Jeans, jeans, jeans. När JC Jeans Company lanserar sin vårkampanj "Jeans for all", är det just jeansen som står i fokus.
Till sin hjälp har JC Jeans Company än en gång använt sig av en rad kända ansikten. I höstas frontades reklampelare landet över med jeansklädda Anton Hysén, Cissi Forss, Adam Tensta, Anine Bing, Parisa Amiriv och Nike Felldin. Blanda andra. Nu är det dags för ett nytt gäng att ta över jeans-fanan.
Närmare bestämt artisten Amanda Fondell, rapparen Näääk, nattklubbsprofilen Payman Dehdezi, PR-konsulten Haddy Foon, TV-personligheten Danne Eriksson, Rodeobloggaren Wasima Ayad, MMA-stjärnan Alexander Gustafsson, modellen Hedvig Palm, programledaren och musikern Julia Frej. Med flera. 

Parollen är jeans för alla, därför detta gäng av olika personligheter och stilar.
– Tillsammans vill vi lyfta och hylla det vi gillar mest – jeans – och vår tro på det demokratiska, tidlösa och kreativa som vi tycker jeans står för. Vi har bjudit in några av Sveriges skönaste och mest talangfulla personligheter. Ett minst sagt mångsidigt gäng som vi tycker står för allt det där.
Jeans för alla, helt enkelt, säger Marthyn Inghamn vd på JC Jeans Company.

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

Just nu - 5 nr av Damernas Värld + hudvård från Babor. Köp nu!