Modellen Alice Dellal i H&Ms nya kampanj

Ämnen i artikel:

H&M

Har ni hunnit spana in H&Ms Divided Grey Concept-kampanj än? Om inte får ni kika på den nu. I reklamen ser vi den brittiska supermodellen Alice Dellal, som tidigare varit Chanels ansikte utåt, sporta både långkjol och jeansshorts.  

Kollektionen är mörk och punkig och innehåller skinnjackor, längre koftor, t-shirts med tryck och halsdukar. Ett helt gäng bärbara plagg som nu finns för både punkiga pojkar och poppiga pinglor.  Och det är just det som är nytt för i år. Förut har Divided Grey Concept enbart riktat sig till män, men nu finns det alltså kläder även för kvinnor. 

Plaggen kommer att säljas på utvalda H&M-butiker från och med den 1 november 2012. Klicka på bilderna nedan om du är sugen på att spana in kollektionen.

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

Gör som över 165 000 kvinnor - läs Damernas Värld! Se erbjudande!