Nu öppnar H&M sin pop-up butik med ny sportkollektion

Nu finns kollektionen "For Every Victory" i H&Ms butiker. Den kommer även att finnas online och i en pop up-butik på Drottninggatan 50 i Stockholm.

H&M:s kampanjfilm For Every Victory hyllar kraften som sport och självkänsla kan ge människor. Samtidigt som filmen har premiär lanseras en ny sportkollektion.

For Every Victory-kollektionen har testats av den svenska OS-truppen som har gett sina råd om design, funktion och användbarhet. Delar av OS-kollektionen kommer också att lanseras, men den 4 augusti. For Every Victory-kollektionen och H&M:s ordinarie sportsortiment kommer att finnas tillgängliga i den pop up-butik som H&M Sverige öppnar den 21 juli på Drottninggatan 50 i Stockholm. Den tillfälliga butiken har öppet till slutet av augusti.

En av de medverkande i kampanjfilmen är Caitlyn Jenner som talar om sportens positiva inverkan på människor.

– Jag tror verkligen att idrott kan ge människor kraft att förändra sina liv. Det är därför jag är så stolt att vara en del av For Every Victory-kampanjen. Den påminner mig om alla de människor runt om i världen som hittar kraft och mod att vara sig själva och som övervinner alla hinder som kan komma i deras väg, säger hon.

Se hela For Every Victory filmen här:

I filmen medverkar en rad andra idrottsprofiler, bland annat gymnasten Chelsea Warner som aldrig har låtit Downs syndrom stå i vägen för sina framgångar. Även boxaren Namibia Flores som fick kämpa mot fördomar för att nå sina drömmars mål är med i filmen.

Foto: For Every Victory, H&M Foto: Foto: For Every Victory, H&M

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

5 nr av Damernas Värld + Clarins produkter & necessär. Köp nu!