Popstjärnor, bloggare och dj:s i Tiger of Swedens smutsiga sommarkampanj

Ämnen i artikel:

När Tiger of Sweden gör kampanj för sina sommarjeans 2012 gör de ordenligt. Under temat svensk fesivalsommar har de hällt lera över dj:s, bloggare och popstjärnor och klätt dem i Tiger of Swedens senaste jeans. 

Iklädda heta jeans och massor av smuts ser vi Aino Jawo och Caroline Hjelt från elektropopduon Icona pop,Freshnet-bloggaren och dj:n Ida Rislöw, modellen och bloggaren Rasmus Grosin samt Rodeos bloggare Gustav Broström tillsammans med dj:n och producenten Luca Deasti

Spana in kampanjen som kommer att pryda Tiger of Swedens egna butiker, Solos butiker och JC:s butiker genom att klicka på bilderna nedan.

Vad tycker ni om kampanjen som dränker Stockholmsprofilerna i lera?

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

Gör som över 165 000 kvinnor - läs Damernas Värld! Se erbjudande!