Replay släpper Social Denim-kollektion

De första jeansen introducerades under mitten av 1800-talet. Då var det en slitstark arbetarbyxa som skulle tåla både det ena och det andra. I dag, 2012 fyller dessa byxor en helt annan funktion. Det italienska jeansföretaget Replay har nu skapat en byxa som ska fungera som ett teknologiskt, socialt vektyg.

I december 2012 startar försäljningen av Replay Social Denim. Om man köper ett par jeans från den kollektionen får man inte bara med sig ett par nya byxor, med specialdesignad telefon-ficka hem. Nej, i priset ingår även en bluetooth-enhet och en Raplay Social Denim-app. Dessa jeans ska alltså göra det lättare för dig att kommunicera på olika sociala nätverk.      

Jeansen i kollektionen kommer att finnas i både svart och blått, till herr och dam. Så känner du dig osocial i dina nuvarande jeans, kanske detta kan vara något för dig?
 

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

Just nu - 5 nr av Damernas Värld + Rituals Sakura-set. Köp nu!