Basplagg står i fokus när KappAhl släpper ny höstkollektion, som går i färgerna vinrött, rosa och grått med plagg som knytblusen, kostymbyxorna och kontorskavajen.
Lena Ohlin och Bahar Pars frontar kampanjen, båda starka kvinnliga förebilder som verkar i en bransch där stora krav ställs på prestation och utstrålning. I kampanjen samtalar Lena och Bahar om livet, karriären och hur en strukturerad garderob kan underlätta livspusslet.
– Vi är väldigt stolta över att få presentera Lena och Bahar som ambassadörer för KappAhl. I kampanjen vill vi tillsammans med dessa inspirerande kvinnor anta utmaningen med att hitta balans i vardagen, hela vägen in i garderoben, säger Glenda Marevind, Head of Brand & Marketing på KappAhl.
LÄS MER: Skådespelaren och regissören Bahar Pars: ”Jag är rädd för allt”
Se bilderna från kollektionen här:
Kollektionen finns tillgänglig i butik från den 19 september.