Här är H&M:s nya supersatsning

H&M har de senaste åren flitigt tagit fram nya koncept samtidigt som de expanderat med nya butiker världen över. Nu avslöjar modejätten vilket område de planerar att satsa på 2015.

COS och &Other Stories är två av H&M:s nya butikskoncept som snabbt nästlat sig in i våra hjärtan. De senaste åren har märket även satsat på att utveckla fler produkter än mode och kläder, för några år sedan släpptes H&M Home och nu senast H&M Sport. Nu står det klart att märkets satsning för 2015 är H&M Beauty. H&M har redan egna skönhetsprodukter men de kommer alltså att ersättas av den nya satsningen. Linjen rymmer såväl smink, hudvård och hårvård och i sann H&M-anda ska kvalité till ett bra pris vara riktlinjerna.

Produkterna väntas fylla butikshyllorna till hösten och det beräknas inte bli genom en smyglansering, 40 länder och 900 butiker kommer alla att få ta del av skönhetsnyheterna. Vi som älskar skönhet ser med spänd förväntan fram emot att se produkterna!

Foto: H&M Studio ss15, fotograf: Benny Horne, modell: Karmen Pedaru

Vill du ha koll på de senaste modenyheterna? Gilla Damernas Värld på Facebook!

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

Gör som över 165 000 kvinnor - läs Damernas Värld! Se erbjudande!