Skincity är en storfavorit bland många när det kommer till att shoppa hudvård online. Men om du föredrar att klämma och känna på produkterna innan du köper dem kommer nu glädje nyheter – Skincity öppnar en fysisk butik, skriver Veckorevyn.
LÄS MER: Skincity släpper budgetvänlig hudvårdslinje – här är allt du vill veta
Skincity-butik i Mall of Scandinavia
Den 25 oktober slår man upp portarna till en pop up-butik i Westfield Mall of Scandinavia som ligger i Solna, strax utanför Stockholm.
I butiken kommer du, likväl som online, erbjudas hudkonsultationer och utifrån resultatet rekommenderas produktkombinationer skräddarsydda efter din egen hy. I butiken kommer populära varumärken som Paula’s Choice, Verso, Klairs, Dermaceutic, Exuviance och webbshopens egna succémärke Makethemake säljas.
LÄS OCKSÅ: Makethemake gör hudvård och makeup till samma produkt
Men – underbart är kort. Butiken har enbart öppet under tre månaders tid, lagom till julshoppingen. Vid årsskiftet är det online som gäller igen.